Selasa, 15 November 2011

hatiku.. masih mencari..

harini.. aku menulis.. bukan.. kerna.. diriku.. ataupun kemahuan.. orang lain ataupun.. disuruh.. orang. lain.. tetapi.. hatiku.. yang menyuruh.. tuliskan... erti sebuah.. kedukaan.. kepedihan. dan.. mencari. apa yang telah.. hilang.. 3 tahun lalu.. aku.. mengerti.. tidak..semua manusia.. memiliki.. cinta yang sempurna.. atau keikhlasan.. hati. yang tiada ganti.. atau.. kesetiaan.. dan kejujuran. tapi.. aku pernah.. memberikan.. itu semua.. demi.. menjaga cinta.. yang.. aku ingin membawa kepelamin.. nahagia.. tapi mengapa.. cinta itu.. hanya.. seketika.. wahai.. dingin.. janganlah. kau bekukan.. cintaku.. kerana.. dia sangat berharga buatku,, wahai.. angin.. jika.. kau bertiup.. dengan.. kencang.. kirimkanlah.. pembicaraan.. hatiku.. padanya.. agar dia tahu.. cinta pertama tidak akan.. prnah terhapus...dalam hati.. ,eskipun.. dia tidak perlukan.. aku lagi.. aku tetap.. mengangap.... cintaku..  hanya padanya... cinta.. harini.. aku mrnyrumu.. dan... meminta.. gantikanlah.. cintaku.. yang hilang dulu agar hatriku.. tidak lagi buta.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan