Isnin, 19 Disember 2011

aku sedih tanpa kekasih diulangtahunku..

pada..18 disember.. genaplah.. usiaku.. yang ke 23 tahun dAH tua aku.. rupenye.. aku.. tidak meminta,, hadiah atau.. kado.. untuk.. menceriakan.. hidup.. dan menjalankan.. ape yang harus.. aku.. jalankan.. sebagai.. manusia.. yang.. berwatak lemah .. tanpa kekasih.. aku hanya.. ingin.. dia  ada disampingku.. namun aku tak.. dapat itu.. kerna.. dia telah lama.. meninggalkanku.. harini.. kerana.. apa aku... menulis kerana aku mengigatimu.. siti.. kerana.. dulu kau.. yang menceriakan hidupku.. kau juga.. yang pernah.. menyanbut.. ulangtahunku.. dan kau juga sanggup menghabiskan.. duit tabungan.. demi aku... aku tidak meminta.. semua itu tapi kau yang memberikan.. aku.. terima.. dengan senang hati.. dan tersenyum.. memandangmu.. kerana..pada saat itu dimata dunia. kau lah.. orang yang pertama.. menyambut.. ulangtahunku.. dan.. dimataku.. kau segalanya.. siti.. mengapa.. kau pergi meninggalkan.. sisa.. kasih.. dan kenangan.. saat ini aku.. masih.. mengigatimu.. kerana.. bulan disember.. bulan.. kebahgiaan.. kita..mungkin.. kau.. tidak mengigati.. aku.. tapi.. aku sentiasa.. mengigatimu.. tiada manusia.. yang tidak sedih.. siti.. dan.. tiada.. manusia juga sempurna.. tanpa.. teman.. wanita.. siti.. kerana kau.. aku minum minuman.. keras.. kerana kau juga.. aku ke disco.. kerana kau juga aku hancur dan kerana kau.. juga aku hilang.. segalanya.. .. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan